Brev:
Skifte til anden institution?
11. januar 2011
Alder:
2 år, 5 mdr.
Skifte til anden institution?
Kære Helen
Så er vores dreng ved at have nået børnehave alder, og vi står og skal tage stilling til om han skal flyttes til en anden institution, da vi flytter.
Han er nu i integreret institution, et sted vi er meget glade for, og han har rigtig gode legekammerater i vuggestuen, der også skal til at starte i børnehaven på stedet. Så egentlig er vi jo kede af at flytte ham, men på den anden side tænker vi det vil være godt han går i børnehave i vores nye lokalområde - med evt kommende skolekammerater. Vi flytter ikke længere, end at han sagtens kan blive hvor han er.
Tror du det vil påvirke ham meget at tage skiftet nu, vil han savne det gamle sted, eller vil de gamle kammerater og det gamle sted hurtigt være glemt?
Vi glæder os til at høre din mening.
På forhånd tak
Stine