Brev:
Børneeksem og svømmehal?
14. juli 2004
Alder:
18 mdr.
Børneeksem og svømmehal?
Hej
Jeg har en datter på næsten 1½ år. Her i foråret fik vi konstateret børneeksem - heldigvis har vi kunne holde det nede med alm. fugtighedscreme efter en enkelt kur med hormoncreme.
Mit spørgsmål går på, hvordan jeg kan beskytte hendes hud bedst når vi skal i svømmehallen? Jeg er klar over, at vi nok ikke kan komme i svømmehallen hver uge, men måske hver 14 dag?
Emilie er nemlig meget vandglad, og spørger om hun må komme i bad HVER GANG hun kommer ud på badeværelset - siden vi konstateret eksem har vi badet hende max. to gange om ugen. Derfor kunne en tur i svømmehallen måske være et alternativ en gang imellem?
Med venlig hilsen
Lene