Brev:
Svær børnehavestart
5. oktober 2010
Alder:
3 år, 4 mdr.
Svær børnehavestart
Hej Helen
Min datter på godt 3 år har nu gået i børnehave i snart 2 måneder, og vi har stadig meget svært ved at få hende afleveret om morgenen.
Hun græder, når vi kommer derned om morgenen og vil have os til at blive hos sig. Når vi endelig går, beder hun altid om at blive hentet tidligt.
Hun bliver afleveret ved 9-tiden og hentet mellem kl. 13 og 15.
Hun har endnu ikke fundet rigtig sammen med nogen legekammerater dernede og er kun tryg ved de voksne (kvinder).
Vi vil selvfølgelig gerne have, at hun bliver rigtig glad for at gå i børnehave, og at hun kan finde nogle gode venner dernede - har du et par gode råd?
Kærlig hilsen
Birgitte