Brev:
Savler meget
31. august 2010
Alder:
17 mdr.
Savler meget
Hej Helen
Min søn på 17 måneder har savlet meget siden han var ca 4 måneder. Det tager til hver gang han får tænder, hvor han bruger uendeligt mange savlesmække for at holde tøjet tørt.
Mit spørgsmål er hvor længe man ca savler? Ikke at det er et stort problem når vi er sammen med ham for der kan vi ofte skifte savlesmække, men det virker som ret meget mundvand der ryger ud :-)
Derudover er jeg lidt bekymret for om han går og er våd/fugtig i vuggestuen fordi de ikke er så gode til at få skiftet hans savlesmække.... og det er ikke så godt nu når det begynder at blive koldere i vejret.
Har du nogle erfaringer med hvornår det begynder at aftage igen?
Mange hilsner
Rikke