Brev:
Tænder, tandfrembrud
16. august 2010
Alder:
9 mdr.
Tænder, tandfrembrud
Hej Helen.
Hurtigt spørgsmål.
Vi har prøvet de gumme dråber fra matas. Men de virker ikke. Vores dreng har virkelig ondt. Hvad kan man alternativt prøve? Vi har hørt om dolodent, men også hørt man ikke kan få det mere?!?!
Hilsen en mor, der undersøger alle muligheder for at lindre sin søn smerter ved tandfrembrud ;)