Brev:
Søvn og bananform
15. juli 2010
Alder:
4 mdr.
Søvn og bananform
Hej Helen.
Jeg har lige 2 spørgsmål mere vedrørende Lukas.
Det første drejer sig om hans søvn, han er forholdsvis nem at få til at sove om dagen og sover sine 3 lure, der er dog stadig ingen rytme i hvor længe de varer, men det er hvad det er.
Problemet er om aftenen hvor han har meget svært ved at falde i søvn i sin egen vugge lige for tiden, men det virker rigtig godt at ligge mig ind til ham i vores seng og snakke med ham og hygge lidt om ham, jeg tænker han måske har brug for det lige nu, men er bange for det bliver en dårlig vane, hvad tænker du er det okay lige nu?
Mit andet spørgsmål vedrører hans ryg og nakke, vi fik anbefalet at gå til en kiropraktor med ham da fysioterapeuten vurdererede han har kiss kidd syndrom. Det kommer især til udtryk ved at han var blevet lidt flad på venstre side og at han er banan. Det har hjulpet mht til hans hoveddrejning, men jeg synes bare ikke det hjælper i forhold til bananen., og vi har været der 5 gange nu. Han trives jo fint, er glad for at ligge på maven osv, så jeg er meget i tvivl om jeg skal fortsætte behandlingen.. hvad tænker du?
Har du erfaring med det evt retter sig selv? eller betyder det meget for hans mororiske udvikling?
Med venlig hilsen
Eva