Brev:
Hud
12. april 2010
Alder:
3 år, 7 mdr.
Hud
Hej Helen.
Har skrevet lidt med dig før om dette emne..
Min datter på 3½ har døjet med hudproblemer i 1½ år nu.
Lægen siger det er tør hud og har henvist til en hudlæge. Hudlægen, som havde angst for små børn, konstaterede på 2 meters afstand at det er tør hud.
I Matas og på apoteket har vi købt os fattige i fedt-cremer og hud-reparations-cremer osv. Men det hjælper ikke. Hendes hud på overarmene og kinderne er helt knoppet, og nu begynder det på armene at ligne små bumser..
Har taget et billede af det, men kan ikke rigtig sende det til dig herindefra....
Kan det være nogle talgknopper / hormonknopper?
Synes det er rigtig synd for hende, for hun er ved at blive opmærksom på det selv...
Med venlig hilsen
En bekymret far...