Brev:
Sutteflasker og hygiejne
19. december 2009
Alder:
4 mdr.
Sutteflasker og hygiejne
Hej Helen
Min søn på 4 mdr skal snart til at begynde på grød og jeg forestiller mig at han i den forbindelse skal have lidt vand fra vandhanen at drikke til.
Er man stadig nødt til at koge/sterilisere sutteflasker når han alligevel drikker alm. vand?
Med venlig hilsen
Sanne