Brev:
Maveproblemer, sover dårligt både nat og dag
8. november 2009
Alder:
4 mdr.
Maveproblemer, sover dårligt både nat og dag
Hej Helen.
Nu sidder jeg her foran computeren efter endnu en frygtelig nat, og vi orker snart ikke mere. Vores søn på 4 måneder har haft mavepine de første fire måneder og det bliver bare ved. Han sover frygtelig dårligt både nat og dag - han vågner rigtig mange gange med skrig og trykker og klemmer og prutter.
SP har foreslået Nutramigen, for at finde ud af, om han har mælkeallergi, men hvor længe går der, inden man kan se, om det virker?
Han kan slet ikke fordrage det, så vi er nød til at putte lidt sukker i (SP's ide), for at han vil spise det, og det har jeg det rigtig skidt med, for det er slet ikke godt til ham.
Lægen siger, at han trives fint, tager på og ellers ser sund og rask ud. Ørerne fejler heller ikke noget og vi har været til kiropraktor med hans nakke grundet en hård fødsel. Vi har også prøvet zoneterapi, det virkede super godt, men er ligeså stille blevet slemt igen.
Vi har prøvet zoneterapi igen, men nu virker det ikke... Så vi er ved at løbe tør for ideer.
Og ja, vi husker også på, at være stille og rolige og trække vejret dybt og ikke piske en stemning op, og vi husker også, at vi ikke skal reagere på den mindste lyd, han kommer med, og at han skal leges og nusses med i løbet af dagen, hvilket vi også nyder.
Men vi er grædefærdige efterhånden, det er frygteligt ikke at få sin nattesøvn og så heller ikke have ro om dagen til at få sovet lidt. Men værst af alt er det frygtelig at se, at han har ondt og ikke kan gøre noget...
Lægen trøstede os med i torsdags, at det ikke ville vare ved, til han skulle i skole..... Fantastisk humor....
Hvis du ellers har ideer er de meget velkomne.
Håber meget på din hjælp.
Venlig hilsen
Susanne