Brev:
Det bløde punkt
18. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Det bløde punkt
Hej Helen
Først tak for det meget gode svar, det har været en stor hjælp. Han er nu blevet 4 mdr.
Nu er mit problem at jeg har fået af vide at min søns bløde punkt vokser for hurtigt sammen og at det skal undersøges. Vi har fået tid til en børnelæge, men der er jo ventetid. Jeg ville egentlig bare høre om du kan fortælle hvilken betydning det har for ham? Jeg har talt med egen læge men han kunne ikke rigtig fortælle noget om det andet end at det skulle børnelægen fortælle os.
Det skal lige nævnes at han også har en torticollis som vi går til behandling for hos en fysioterapeut.
Bliver jo ret bekymret for den lille mand her i ventetiden.
Hilsen Anne