Brev:
Dårlig ånde - 4 mdr.
4. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Dårlig ånde - 4 mdr.
Hej Helen,
Min datter er nu 4 ½ måned og hun får både brystmælk og flaske (hun får endnu ikke andet mad). Hun gylper temmelig meget, og har altid gjort det - også inden hun fik flaske.
Mit spørgsmål handler om hendes ånde... nogen gange har hun VIRKELIG dårlig ånde - nærmest surt. Jeg tænker at det nok er fordi hun gylper - men hvad kan/skal jeg gøre ved det?
Mange sommerlige hilsner
fra Louise