Brev:
Blødt kranium?
29. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Blødt kranium?
Kære Helen.
Min lille datter har et flot rundt baghoved, men er nu begyndt at have en favoritside (kigger til venstre) - både når hun sover og når hun er vågen. Jeg forsøger selvfølgelig at modvirke dette, men hvor længe er kraniet blødt? Hvornår må hun selv "bestemme", hvilken vej hendes hoved skal vende?
Endvidere har jeg bemærket at i oprejst position tilter hendes hoved en lille smule til højre - er det noget der bør undersøges?
Hun er generelt i fin trivsel og udvikler sig flot.
Venlig hilsen
Astrid