Brev:
Zink Cream
30. september 2008
Alder:
5 mdr.
Zink Cream
Hej Helen,
Ja nu må jeg altså endnu engang blive nødt til at spørge dig til råds.
Denneher gang vil jeg gerne høre hvad du har at sige om Zink cream til numsen. Jeg bor i England og her bruger man det ved hver ble skift hvis numsen er lidt rød. Min Mor siger at det ikke er godt at bruge det hele tiden og at man skal passe på. Er der noget i det?
Tusind Tak for din hjælp
Lotte