Brev:
Mor er den bedste i verden
24. marts 2004
Alder:
13 mdr.
Mor er den bedste i verden
Hej
Vores datter på nu 13 mdr. har altid været (mest) glad for mor (og jeg går hjemme med hende, så det er ikke så underligt :) - men uden at have været mor-syg, så jeg ikke kunne gå fra hende etc.
Men nu - og den sidste måned eller to - græder hun hjertenskærende, når far putter hende i seng om aftenen. Og vi gør det på samme måde, så det er mig hun "kalder" på.
Nogle aftener har vi været hårde og jeg er blevet væk - ellers har jeg mest puttet, for ikke at få det store spetakel med en ellers altid glad pige. Mit spørgsmål er så, om det er en fase, vi skal respektere (:altså mor putter "altid") eller om det er OK, at hun nogle gange nærmest græder sig i søvn med far i rummet?
Ja, og stakkels mand.... :)
Tak
Med venlig hilsen
Jannie