Brev:
Passes af mormor og morfar
18. marts 2007
Alder:
9 mdr.
Passes af mormor og morfar
Hej
Hvornår tænker du at mine 9 mdr gamle tvillinger kan overnatte hos mormor og morfar. De er blevet passet af dem jævnligt, i vores hjem, fra de var 6 mdr.
Tak fra Tanja