Brev:
Kan mormor passe 4 mdr. dreng
4. januar 2007
Alder:
3 mdr.
Kan mormor passe 4 mdr. dreng
Hej Helen
Mange tak for dit svar omkring spisning og sovetider. Det hjalp rigtigt meget at lægge ham på mine ben, når han ikke ville spise i favn og du har nok ret i at han sover for meget så det vil vi arbejde med.
Jeg har lige et spørgsmål mere. Vi er inviteret i byen i næste måned, når Nicolaj er 4 mdr. gammel og vi har aftalt med min mor at hun skal passe ham natten over, da hun har passet ham et par gange af et par timer før, men jeg er kommet i tvivl om det er forsvarligt? Kan han tage skade af det?
Min mor er rigtig god med ham og hun har en utrolig evne til at bevare roen og få ham til at falde til ro, så af alle mennesker ville jeg helst overlade ham til hende, men jeg ved bare ikke om det er for tidligt at tilbringe en nat uden mor og far?
Nu skal du være helt ærlig...
Mange knus Ditte