Brev:
Overnatning uden far og mor - del II
24. marts 2015
Alder:
3 år, 2 mdr.
Overnatning uden far og mor - del II
Hej Helen
Tak for dit svar. Som altid et godt og meget brugbart svar fra dig. Jeg har lige behov for en lille uddybning.
Det med at lade min mor og far passe ham her, lade dem putte osv., det har vi prøvet flere gange, og det går super fint. Han har bare ikke prøvet at overnatte hos dem.
Så du mener altså ikke, at man "bør" få ham passet med overnatning ude med henblik på at undgå at han fremadrettet ikke vil/tør overnatte hos venner, tage med på ture etc., når den tid kommer?
Og i så fald først når han selv tilkendegiver, at det har han lyst til?
På forhånd tusind tak.