Brev:
Pludselig ændret amme- og søvnrytme
5. juni 2008
Alder:
2 mdr.
Pludselig ændret amme- og søvnrytme
Hej Helen,
Jeg har en dejlig lille pige på 2 1/2 måned. De sidste 3 uger har hun i løbet af dagen spist hver anden time og sovet hver nat fra cirk kl 22-05 og så igen til kl. 07,30.
Det har været dejligt, men for et par dage siden begyndte hun pludselig at vågne om natten igen ligesom da hun var helt nyfødt. Hun vågner nu og vil have mad to til tre gange.
Der går også i løbet af dagen længere mellem måltiderne. Hun virker ellers glad og tilfreds, men jeg undrer mig bare over denne ædring så pludseligt. Jeg ammer hende med suttebrik og kan bare ikke komme af med den. Men det lader til at der er rigelig mælk. Skal jeg evt forsøge at give hende supplerende mme efter den sidste aften-amning?
Har du et godt råd?
Knus fra Marie og Anna-ida