Brev:
Hjælp - revnede brystvorter
1. maj 2008
Alder:
0 mdr.
Hjælp - revnede brystvorter
Hej Helen
Jeg har virkelig brug for din hjælp!! Jeg fødte en dejlig lille dreng her i mandags og er jo fast besluttet på at amme ham. Han sutter helt perfekt og mælken er allerede løbet til men begge mine vorter er revnede.
Den ene dog en del værre end den anden. Det gør utroligt ondt at lægge ham til - efterhånden frygter jeg hver gang han melder sig.....
Kan jeg gøre noget?? Jeg lader mælk og spyt lufttørre hver gang på vorterne.
Jeg synes efterhånden at det gør så ondt og er blevet en så dårlig situation at jeg kraftigt overvejer at give en flaske.... ØV
Hilsen
Camilla