Brev:
Bule i det brune på brystvorten
13. april 2008
Alder:
0 mdr.
Bule i det brune på brystvorten
Hej
Jeg har en lille knude/bule eller gevækst på det brune ved brystvorten. Den er ca. en halv cm i dia. er for det meste hård og nogen gange mindre og sidder lige under huden. Den er ikke øm. Når man trykker på den kommer der mælk ud. (eller i hvert fald noget hvidt flydende...)
Jeg er nybagt mor til en lille trold på 3 uger, og har tænkt at det nok er meget normalt. Jeg har læst på nettet at de "knopper" der sidder rundt om brystvorten nogle gange kan hæve i forbindelse med amning.
Men alligevel har jeg ikke hørt om det før. Havde det ikke da jeg ammede mit første barn. Hvad er det og skal jeg søge læge?
Mit nyfødte barn har haft trøske og øjenbetændelse siden fødslen og jeg selv fik en byld på inderlåret i forbindelse med fødslen (tænker jeg) Kan det hænge sammen, kan jeg evt været blevet smittet med staflykokker.
Hilsen Christina