Brev:
Gylper hele måltidet op - ligger uroligt ved amning
22. august 2007
Alder:
0 mdr.
Gylper hele måltidet op - ligger uroligt ved amning
Kære Helen
Marc er nu 3 uger gammel - og har i går og i dag - efter en urolig amning - hvor det var svært at få ham til at ligge roligt - han vrider og vender sig. Når jeg så har taget ham op for at bøvse - så har han 5 min efter gylpet hvad der lignede hele måltidet op. I går troede vi at det var fordi vi havde delt amningen i to - pga af hans uro - men nu gjorde han det samme i dag. Efter gylpet i går spiste han igen roligt en times tid senere og lidt hyppigere men normalt i løbet af natten og hele næste formiddag til det gik galt igen i eftermiddag. Han får mere luft med ind når han ligger så uroligt og mælken strømmer villigt.
Han har næsten ikke gylpet tidligere - andet end et par dråber når han fik spist lidt hurtigt.
Skal disse tabte måltider bekymre os? Og hvad kan vi gøre for at få rolige amninger?
Han er en 'stor' dreng på 4650 og han vejede 3910 ved fødslen så han har taget fint på de første uger.
:-) Pernille