Brev:
Amning efter 6 mdr
11. maj 2007
Alder:
2 mdr.
Amning efter 6 mdr
Hej
Jeg vil gerne vide hvordan det lige forholder sig med amning efter 6 mdr. Det går rigtig godt med amningen nu, men synes det er lidt fristende helt at holde med at amme efter 6 mdr.
Hvordan ser et typisk døgn ud når barnet er omkring de 6 mdr mht. spisning?
Venligst Helle