Brev:
Modermælkserstatning ca. 1 gang om ugen?
27. april 2007
Alder:
2 mdr.
Modermælkserstatning ca. 1 gang om ugen?
Hej Helen
Det går fint med amningen, min søn på 9 uger spiser rigtig meget, og tager også på derefter - han trives og har det rigtig godt.
Mit spørgsmål er om man godt må bruge MME er gang imellem - eks. 1 gang om ugen, som nødløsning?
Jeg vil meget gerne spille lidt badminton, og derfor kunne det være dejligt, hvis han kunne blive passet af farmor i ca. 2-3 timer. Men typisk spiser han en gang i timen når han er vågen, så for at det ikke skulle blive er mareridt for ham og farmor, så ville det være rart at ha' lidt MME med, så hun kunne give ham lidt i en sutteflaske, hvis han sku' vågne/blive sulten.
Er det helt skidt at gøre ift. amningen, som ellers går godt??
Venligst Helle