Brev:
Udmalkning - 3 mdr.
24. oktober 2005
Alder:
3 mdr.
Udmalkning - 3 mdr.
Hej Helen
Tak for en god brevkasse!
Jeg skal til at starte udmalkning så min søn kan få noget at spise selvom jeg ikke lige er i nærheden, men det er far der skal klare det. Hvor meget skal der malkes ud? Min søn er snart 3 mdr. og vejer mellem 6,5 og 7 kilo.
Han er ikke vænnet til flasken endnu, men spytter den heller ikke ud når han får den. Sutter lidt og bider lidt i den. Hvis du har et fif til denne tilvænning må du gerne hjælpe. Tak.
Med venlig hilsen
Mor