Brev:
Amning og USA
29. oktober 2015
Alder:
2 mdr.
Amning og USA
Hej Helen
Vil først og fremmest sige tak for nogle gode bøger som du har skrevet. Har dem alle og læser dem flittigt!
Første emne omhandler amning.
Jeg har to store bekymringer for tiden. Den første er at jeg vil stoppe med amning. Min datter er nu 2 mdr. gammel, og jeg ønsker ikke at amme mere af psykiske årsager. Mit spørgsmål lyder således:
1.
Hvordan trapper jeg bedst og hurtigst muligt ned? Kan du komme med et konkret eksempel på hvordan en uge med nedtrapning vil se ud, også i forhold til mælken i mine egne bryster? Overvejer at tage en pille til at stoppe mælken, det har jeg prøvet før. Går ud fra at det skal tage ca en uge. Jeg tænkte bare at starte med en flaske den ene dag, 2 flakser den anden osv. Er det den rette måde? Vil bruge den blå allomin og evt. Supplere op med den gule hvis hun får hård mave. ...
...
2.
Kender du noget til den gule allomin med biogaia dråber? Tror det staves sådan.
Et andet emne omhandler min tur til USA.
Min mand og jeg skal 3 uger til USA til maj, der vil vores datter være 8 mdr. Fra hun er 4 mdr vil jeg starter med rutine hvor hun bliver lagt i seng ved 19 tiden hver aften. Men hvordan fungerer det når man rejser? Ikke for at være egoistisk, men har ikke tænkt mig at vi skal komme hjem hver aften kl. 19 for at hun kan sove. Vi er jo ude til senere hver dag og nyde ferien. Hvordan gør jeg så med hendes lure? Hvis hun skal have de 3 lure samt i seng kl. 19, men vi jo er på farten og kommer sent på hotellet hver dag? Ved sent mener jeg senest kl. 23-00.
Har en barnevogn og en klapvogn, har bare svært ved lige at se hvordan man får det tilpasset:)
Det var alt indtil videre.
Med venlig hilsen
Lelia-Maria