Brev:
Amning, flaske og søvn - 2 mdr.
4. september 2015
Alder:
2 mdr.
Amning, flaske og søvn - 2 mdr.
Hej Helen
Dejligt at være medlem. Jeg har virkelig mange spørgsmål jeg søger lidt vejledning til :)
Min datter er 8 uger nu. Hun var 2940g da hun blev født, men havde lidt svært ved at tage på, så efter 4 uger begyndte jeg at supplere med erstatning. Nu tager hun fint på, og vejer nu 4300g.
Vi har ikke rigtig nogen rutiner på hverken amning eller flaske, og jeg har svært ved finde ud af hvornår mit bryst er tomt og om hun har fået nok. Flakerne bøvler vi en del med. Hun får meget luft i maven og skal holde mange pauser for at få omkring 30-60ml ned.
Men mit vigtigste spørgsmål lige nu er om jeg kan lade være med at give flaske om natten. Jeg ammer hende alt det hun vil, og hun falder også i søvn igen, men ofte en noget lettere søvn. Hun sover rimelig godt fra ca. kl 22-23 til ca. kl 2-3. og efter det vrider hun sig rigtig meget og siger mange lyde.
Håber ikke det var for mange ting på èn gang ;)
Mange Hilsner
Sine