Brev:
Vægttab og amning
16. november 2011
Alder:
2 mdr.
Vægttab og amning
Hej Helen!
Jeg har ca 5 kg efter graviditeten, som jeg ønsker at tabe hurtigt. Jeg fødte sidst i august og ammer fuldt, hvilket jeg satser på at blive ved med, til lillemanden bliver 6 mdr.
Hvor hurtigt må jeg tabe mig, uden det går ud over mælken? Hvor få KJ skal jeg min. have om dagen?
Med venlig hilsen
NM