Brev:
Utrøsteligt spædbarn hver aften - 2
20. september 2011
Alder:
0 mdr.
Utrøsteligt spædbarn hver aften - 2
Hej igen Helen
Nå, så er vi lige midt i aftenshowet igen og jeg skriver lige for at beskrive mere præcist hvad det er, der sker.
Jeg lægger hende til, hun sutter 1-2 min. slipper frustreret og starter med at vride sig, gå bagover, sparke, slå ud m.m.
Jeg prøver at holde hende fast ved brystet, skifte stilling m.m. og det lykkes efterhånden at få hende til at falde til ro og spise en 20 minutters tid. Herefter falder hun næsten i søvn, men vågner igen, bliver frustreret, slår ud osv.
Jeg tilbyder det andet bryst, hun sutter igen nogle minutter, bliver frusteret og denne gang slutter vi der, hvorefter hun græder og far tager over. Hele seancen tog vel en 1½ time.
Glæder mig til at høre fra dig.