Brev:
Amning eller flaske - tvillinger
30. januar 2011
Alder:
0 mdr.
Amning eller flaske - tvillinger
Hej Helen
Ja jeg er i god tid, men har rigtig mange tanker i hovedet. Vi skal have tvillinger til sommer og det er med meget blandede følelser, da det jo ikke er så længe siden vi mistede vores søn.
Men nu er vi så i den situation det er tvillinger vi skal have, og med det er der mange spørgsmål.
Et af dem vil jeg høre om nu og det er omkring amning eller flaske. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal næste gang. Med min søn ville jeg ikke, men til sidst blev jeg enig med mig selv om at give det en chance. Jeg kom jo så ikke til at amme, men malkede ud de 2 måneder hvor vi var indlagt og så gled det helt naturligt ud og han begyndte på modermælkserstatning i stedet. Amningen kom aldrig op at køre efter indlæggelsen og han blev aldrig rigtig god til at spise pga. hjertet...
Nu er jeg så meget i tvivl om hvad jeg skal næste gang. Vi får jo nok ikke så store børn nu det er tvillinger. Jeg kan bare ikke lige gennemskue hvad der er nemmest når der er to. Det billigste er jo amning :) Og det er lige ved hånden. Men vi får sådan en brug for hjælp, og kunne være dejligt at andre lige kunne give en flaske (specielt faren). Men jeg kan ikke lige se om der er for meget arbejde med det. Jeg ved heller ikke om jeg har modet til at kæmpe for at få en amning i gang.
Har du nogle råd omkring amning/flaske ved tvillinger???
Tak for en rigtig god brevkasse. Der kommer helt sikkert flere spørgsmål herfra den næste tid :)
Hilsen en kommende tvillingemor