Brev:
Opgive amning? - 0 mdr.
14. september 2010
Alder:
0 mdr.
Opgive amning? - 0 mdr.
Kære Helen
Vores 11 dage gamle dreng er en lille størrelse, der vejede 2400 gram ved fødslen (født i uge 38) og vi har aldrig rigtig fået gang i amningen. De første fire dage var han meget træt, sandsynligvis pga. den gulsot som han senere kom i behandling for. De første fire dage prøvede vi at få amningen i gang, men da han kom i behandling begyndte han at få flaske, og det har han fået lige siden.
Jeg vil meget gerne amme og prøver at ligge ham til næsten hver gang han skal spise, men han sutter næsten altid kun et par gange og ligger sig så enten til at sove eller bliver frustreret.
Mit spørgsmål er så om du tror, at det overhovedet kan lykkes at få amningen i gang og hvad er den bedste fremgangsmåde?
Mange hilsner
Inge