Brev:
Faste / ramadan mens man ammer
5. august 2010
Alder:
9 mdr.
Faste / ramadan mens man ammer
Hej Helen!!
Jeg har et spørgsmål. Jeg er muslim og vi skal snart til at holde ramadan, d.v.s vi skal faste fra solopgang til solnedgang.
Nu er det sådan at jeg har en dejlig guldklump på 9 måneder, snart 10 som jeg stadig ammer i løbet af dagen og natten. Tror du at det er en god ide at faste mens jeg ammer. Man må ikke indtage væske eller mad i ca. 15-16 timer bliver det nok. Vil helst ikke have det går ud over mælke produktionen, så vil jeg have en meget ulykkelig søn.
Glæder mig til at høre fra dig.