Brev:
Amning - hvor lang tid af gangen?
14. april 2010
Alder:
2 mdr.
Amning - hvor lang tid af gangen?
Kære Helen
Min søn på 7 uger trives rigtig fint; han spiser godt, sover godt og vokser godt - han vejer 6 kilo og er 60 cm lang.
Men det er faktisk sjældent, at han spiser i længere tid end 10 minutter (ét bryst). Kan det virkelig passe, at så lille en baby kan tømme et bryst så hurtigt??
Jeg har ikke fået ham til at tage to bryster i træk endnu, da han er mæt efter ét. Hvornår kan man regne med, at der er plads nok i maven til det?
Kærlig hilsen
Birgitte