Smerter i brystet og mælk nok

4. februar 2010

Kategori:
Alder:
2 mdr.

Smerter i brystet og mælk nok

Hej...

Har skrevet til dig før ang. dette problem og har forsat brug for vejledning!

Har været ved min læge da jeg forsat synes jeg har smerter i det venstre bryst efter beh. med bretan i 5 dage som min læge ordinerede til mig.

Jeg fik af hvide at der ikke var svamp i brystet og at jeg nok bare havde ømme brystvorter.

Jeg har kun smerter i venstre bryst, og det har jeg når jeg ammer Ella og når mælken løber til, synes det er ved at være lidt ...

Annonce

... uoverskulig med ammningen efterhånden, da jeg også oplever at jeg ikke har særlig meget mælk i brysterne mere. Så er også i tvivl om Ella får nok mælk.

Har prøvet at malke ud, men det er kun lykkes mig at malke 40 ml ud på et døgn og det spiser hun jo hurtig. Har overvejet om jeg skal prøve at give hende mme. Kan det måske også være årsagen til at hun ikke sover så godt om dagen, altså at hun ikke føler sig mæt og vågner igen efter kort tid?

Hilsen Joan

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

16. marts 2024 | Amning | 1 mdr.

Væskebehov under amning

Kære Helen Vores lille dreng er nu 5 uger gammel, og jeg synes det går...

7. januar 2024 | Kost og ernæring | 2 mdr.

Flaskegivning liggende

Hej Helen Rigtig godt nytår til dig og din familie! Nu er det blevet min tur...

Annonce

Viden om børn:

Rotavirus

Rotavirus er den hyppigste årsag til diarré og opkastninger hos spædbørn. De fleste børn smittes mens de er mellem 6-24 måneder. De får kraftige opkastninger, vandig diarré og måske feber og barnet er i risiko for at få væskemangel. Symptomerne kan vare op til 7 dage.

Tegn på væskemangel er tørst, irritation, uro, sløvhed, indsunkne øjne, tør mund og tunge, tør hud og sparsom vandladning. Hvis du ikke kan få dit barn til at drikke og du oplever et eller flere af ovenstående tegn...

Læs mere i Babylex

Bug Buster

Bug Buster er en metode til at fjerne hovedlus. Joanna Ibarra fra den velgørende organisation Community Hygiene Concern i London har udviklet denne metode og princippet i i Bug Busting er, at du i en og samme arbejdsgang får tjekket for hovedlus og også får fjernet lusene.

Metoden bygger på viden om lusenes adfærd og udvikling og på benyttelse af tættekam, almindelig shampoo og hårbalsam. Behandling med insekticider er således overflødig.

Du kan købe "Bug Buster"...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Tusind tak for din uddybning – det var rart med et par konkrete forslag, og I aftes lykkedes det faktisk at sidde uden skrigeri… :)

Jeg tror at små skridt er den helt rigtige løsning, som du foreslog…

Dine svar hjælper altid UTROLIGT meget!

Tak, fra os i Tyskland