Brev:
Smerter i brystet og mælk nok
4. februar 2010
Alder:
2 mdr.
Smerter i brystet og mælk nok
Hej...
Har skrevet til dig før ang. dette problem og har forsat brug for vejledning!
Har været ved min læge da jeg forsat synes jeg har smerter i det venstre bryst efter beh. med bretan i 5 dage som min læge ordinerede til mig.
Jeg fik af hvide at der ikke var svamp i brystet og at jeg nok bare havde ømme brystvorter.
Jeg har kun smerter i venstre bryst, og det har jeg når jeg ammer Ella og når mælken løber til, synes det er ved at være lidt uoverskulig med ammningen efterhånden, da jeg også oplever at jeg ikke har særlig meget mælk i brysterne mere. Så er også i tvivl om Ella får nok mælk.
Har prøvet at malke ud, men det er kun lykkes mig at malke 40 ml ud på et døgn og det spiser hun jo hurtig. Har overvejet om jeg skal prøve at give hende mme. Kan det måske også være årsagen til at hun ikke sover så godt om dagen, altså at hun ikke føler sig mæt og vågner igen efter kort tid?
Hilsen Joan