Brev:
Ømt bryst - 2 mdr.
6. juni 2004
Alder:
2 mdr.
Ømt bryst - 2 mdr.
Min søn er 9 uger gammel. Mit venstre bryst er ubeskrivelig ømt, naturligvis mest når han spiser, men også imellem måltiderne. Der er ingen sår eller revner.
Jeg har behandlet ham mod svamp med Brentan i munden, men dette har ikke hjulpet på smerten.
Jeg føler at det er selve vorten som gør ondt, men det stråler ind i brystet af og til.
Jeg overvejer stærkt at stoppe med amning, da dette er for smertefuldt.
Håber du kan hjælpe mig?
Anita