Brev:
Amme efter behov eller hver tredje time?
20. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Amme efter behov eller hver tredje time?
Hej Helen.
Har lige et spørgsmål.
Jeg ammer gennemsnitligt Valdemar (17 uger) hver 3. time, men han beder ikke om at blive lagt til, jeg gør det bare, når jeg kan se at nu er der ca gået 3 timer siden han spiste sidst.
Men nu er jeg blevet i tvivl om, om det er forkert af mig, eller om jeg skal vente med at lægge ham til, til han beder om det eller bliver pylret ...
Hvad synes du??
Det skal lige siges at Valdemar altid har været en hurtig spiser.. han har siden han blev født, kunne tømme et bryst på ca 6-7 min, så jeg tæller timer fra han blev lagt til, til næste gang jeg lægger ham til.
Hilsen Maibrit