Svar: Hvor meget tøj?
3. april 2005
Alder:
10 mdr.
Kære Susan
Det er lidt svært lige i øjeblikket, da temperaturene skifter ret meget og da jorden stadig er kold og fugtig.
Hvis det er om formiddagen, hvor solen endnu ikke har fået godt fat, eller hvis i opholder jer i skyggen, så synes jeg stadig at det er nødvendigt med flyverdragt. Det varer dog forhåbentlig kun en uges tid endnu. Men der er stadig frost om natten og is på bilerne om morgenen, så det er koldt, hvis man f.eks. sidder på jorden.
Når frosten forsvinder, men jorden stadig ikke er varm, så vil det være en idé med noget termotøj. Det kan bl.a. fåes hos vores partner trendybaby.dk. eller prøv at se siden termoland.dk
Du kan også bruge en fleece trøje eller fleece dragt inde under et sæt regntøj, eller hvis I bare er ude at gynge og børnene ikke sidder på jorden og det er varmt i solen - bruge en fleece trøje under en vindjakke.
Håber ikke dette forvirrede mere. Held og lykke med dem:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske