Brev:
Eksem og solcreme
3. april 2005
Alder:
10 mdr.
Eksem og solcreme
Hej Helen
Som du kan se, så bor vi i Kina. Solen her er allerede stærk.
Vores søn på 10 mdr lider af eksem, kan vi bruge alm børne solcrem, eller kan man få noget til eksem børn, og hvor kan man købe det?
Til sidst vil jeg gerne sige, tak for din brevkasse. Du er virklig til stor hjælp, når man bor så langt fra hjælpen i Danmark.
Med Venlig Hilsen
Pia