Brev:
Hvor meget tøj?
3. april 2005
Alder:
10 mdr.
Hvor meget tøj?
Hejsa
Hvor meget tøj, skal mine tvillinger på 10 måneder, have på, når de feks er ude og gynge i haven? De er begge to ret godt til at holde varmen.
Med venlig hilsen
Susan