Svar: Ravhalskæde til at mindske smerte ved nye tænder
16. september 2010
Alder:
9 mdr.
Kære mor til én med hele 5 tænder :)
Ravhalskæder mod smerter ved tandfrembrud ... tja, umiddelbart er det lidt for alternativt til mig :)
Men, når det er sagt, så skader det vel ikke og "tro kan flytte bjerge", så hvis nogen føler at det virker, så er det jo fint - om det så er en reel virkning eller placebo, det må betyde mindre :)
Hvis man vælger at give sit barn smykker på, som f.eks. en ravkæde, så skal man naturligvis sikre sig at barnet ikke kan blive kvalt i kæden eller risikere at få ravklumperne galt i halsen - der kan være nogle sikkerhedsmæssige overvejelser man er nødt til at gøre sig ...
Håber du kan bruge dette videre - fortsat held og lykke :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske