Brev:
Ravhalskæde til at mindske smerte ved nye tænder
16. september 2010
Alder:
9 mdr.
Ravhalskæde til at mindske smerte ved nye tænder
Hej Helen,
Her Sydpaa hvor vi bor, giver moedrerne ofte deres babyer rav halskaeder paa for at mindske smerten, naar de smaa faar deres nye taender.
Halskaederne koebes i guldsmede forretninger og er lavet i specifik baby stoerrelse. Vi doejer ogsaa rigtig rigtig meget med de nye taender, men kan det virkelig passe at rav kan mindske noget af smerten naar babyen har halskaeden paa altid ?
Jeg tror ikke rigtig paa det og det er maaske i troen fidusen ligger.
Mange tak.
Med venlig hilsen,
Mor til én med hele 5 taender..-:))