Svar: Babytegning?
24. januar 2010
Alder:
9 mdr.
Kære Rikke
Jeg ved ikke helt hvad det er du har læst, men mon ikke Eddy er lidt for lille til at tegne ... Jeg er bange for at uanset om du bruger fedtefarver eller fingermaling, så vil det meste af det havne i munden og ikke på papiret og det er jo ikke så sundt ... heller ikke selvom man køber giftfri farver :)
Men ellers er det meget tykke farver, farver af voks man starter med og også fingermaling er fint til de lidt større børn, når de begynder at tegne.
Håber du kan bruge dette lidt videre, fortsat held og lykke med ham :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske