Brev:
Babytegning?
24. januar 2010
Alder:
9 mdr.
Babytegning?
Hej Helen
Jeg læste et sted, at børn allerede fra 9-månedersalderen kan have fornøjelse af at tegne, men ved du, hvilke tegneredskaber vi skal udstyre vores Eddy på 9 måneder med?
På forhånd tak for svaret.
Med venlig hilsen
Rikke