Brev:
Sut igen
24. januar 2010
Alder:
2 år, 3 mdr.
Sut igen
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi jeg står i et dilemma, det drejer sig om min ene tvillinge søn Emil (født 32 + 5) som stoppede med at bruge sut da han ca var 8 md. men nu har han fået interessen for den igen.
Normalt ville han ikke få lov til at få den, men nu er det sådan at vi står i den situation at Emil tiltider bliver overstimuleret og lukker af overfor dvs krav, spørgsmål m.m. han lukker fuldstændig af. hvor imod at hans bror har en sut og bamse han bruger som tryghed og lidt til at trække sig med og har ikke de sammen problemer som Emil hvad det ang.
Derfor tænkte jeg om det kunne være godt at lade ham få sutten og se om det kunne være med til at hjælpe ham eller ville det være at tage 2 skridt baglæns? og har du nogle gode ideer hvordan vi hjælper ham bedst for at undgå overstående stituationer og hvordan vi bedst kommer ud af det.
Det skal så også lige siges at de er bagud sprogligt, de kan sige enkelte ord, men ikke give udtryk for behov.
Hilsen