Svar: Opkast - 8 mdr.
18. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Kære Majbrit
Det er meget sævrt for mig at sige, hvad det er der sker. Nogle børn kaster op, fordi de simpelthen spiser for hurtigt og ikke har ro nok til at maden passerer fra maven ned i tarmene, andre børn kaster op fordi de spiser for meget og atter andre kaster op fordi de med en fyldt mavesæk tumler lidt for meget rundt. Nogle børn har jo godt med "krudt i rumpen". Og så er der naturligvis børn der kaster op fordi de er syge.
Hvis I tidligere har haft god effekt af zoneterapi, så kan I jo forsøge dette igen, men hvis din søn i øvrigt trives og vokser som han skal, så ville jeg tage det helt roligt. At han er født 24 dage før termin tror jeg ikke har betydning her.
Held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske