Brev:
Opkast - 8 mdr.
18. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Opkast - 8 mdr.
Hej
Jeg har en søn på 8 måneder, der til tider kaster al sin mad op, det kommer op i en tyk stråle, ingen kramper eller lignende. Det lugter ikke.
Nogen gange sker det efter endt fast føde måltid, andre gange midt i flasken, her skubber han flasken fra inden det sker. Der er ikke noget at mærke på ham bagefter, og han kan drikke resten af flasken (eks: kl. 8.30 grød - kl. 10.30 125 ml mme).
Det er nu en måneds tids siden han gjorde det sidst. Men har nu gjort det 2 dage i træk. Vi er før blevet hjulpet af zoneterapi.
Det skal lige siges at han er født 24 dage før termin.
Majbrit