Svar: Lymfangiom - 16 mdr.
8. november 2007
Alder:
16 mdr.
Kære C og lille William
Tak for din historie,- jeg ved at en anden bruger tidligere har efterspurgt viden om andre børn, der blev født med et lymfangiom og jeg ved at rigtig mange, som sidder i en lignende situation som jer, vil have glæde af at læse din beretning.
Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke fortsat med lille William. Det er rigtig dejligt at høre at operationen er gået godt og jeg håber at jeres samtale med lægen er forløbet positivt? Du er naturligvis altid velkommen til at skrive igen.
Knus herfra og rigtig god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske