Svar: Opkast - 7 mdr.
22. september 2007
Alder:
7 mdr.
Kære Karin
Din datter er jo normalt ikke en pige der spiser særligt store portioner og hendes mave, tænker jeg, kan derfor slet ikke rumme så meget mad på en gang.
En gang grød og så 190ml mme efterfølgende, det tror jeg simpelthen har været for meget for hende, så stor en mængde kan hun slet ikke rumme.
Prøv derfor kun at give hende måske 100ml efter ca 1 dl grød og se om ikke det er fint nok for hende. Det svarer jo til ca 200ml i alt og jeg tror ikke hun kan kapere ret meget mere.
Det er bedre at du giver hende lidt ekstra i løbet af dagen og på den måde får hende fyldt lidt ekstra op, end at hun overfodres om aftenen:o)
Fortsat god søndag:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske