Brev:
Opkast - 7 mdr.
22. september 2007
Alder:
7 mdr.
Opkast - 7 mdr.
Hej Helen
Jeg er hurtig tilbage.
Min datter kaster op igen. Hun spiste 1,5 dl aftensmad kl kvart i seks og så klokken 20 gav jeg hende en flaske og hun spiste 190 ml, jeg blev så glad, men det var kortvarig for da min mand puttede hende ca 10 min efter endt flaske så kastede hun meget eksplosivt op og en kæmpe portion, med aftens maden og det hele. Min mand syntes det var meget voldsomt.
Det er ikke så længe siden hun havde sådan en omgang sidst. Skal jeg bare tage det roligt eller hvad. Kan jeg overfodre hende mht at presse hende til at spise hele flasken, da hun jo ikke kaster op ellers idag.
Med hensyn til afføring så har hun haft afføring 1 gang idag og den var ikke hård hun får jo også en del sveskemos og 1 ml laktulose. Så jeg tænker at det ikke kan skyldes fortoppelse.
Det er så synd.
Med venlig hilsen
Karin