Svar: Nyrebækkenbetændelse
16. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Kære Heidi
Tak for dit brev og din meget flotte beskrivelse. Jeg kan til fulde forstå dit dilemma, for hvem skal man tro og I ønsker jo kun jeres drengs bedste:o)
Som du selv er inde på, så er jeg ikke læge og jeg er derfor ikke i stand til at rådgive dig og vejlede dig i hvad der er det rigtige at gøre og hvilken læge du bør lytte til. Det er jeg selvfølgelig ked af.
Jeg har valgt at lægge dit spørgsmål på siden i håb om at andre, som har været i samme situation, vil kunne rådgive eller komme med kommentarer. I givet fald vil jeg videresende beskeden til dig.
Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke og jeg vil meget gerne høre mere om hvordan det går. Så kan også jeg blive lidt klogere:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske