Svar: Utilpas pige - 5 mdr
5. oktober 2005
Alder:
5 mdr.
Kære Signe
Det er meget svært for mig at sige hvad din datters udslæt skyldes, da jeg ikke kan se hende; men umiddelbart lyder det relevant at få hende vurderet af lægen igen.
Min lige umiddelbare tanke er om der mon kan være en sammenhæng imellem hendes udslæt på hele kroppen, hendes diarrélignende grønne afføring og det at hun har fået erstatning - måske har hun mælkeallergi. Det er kun et forsigtigt gæt, men det kunne være en mulighed og jeg synes det ville være relevant at I talte med lægen omkring dette.
Hvis det viser sig at hun ikke kan tåle erstatningen kan I give hende nutramigen eller profylac og hun kan således godt få erstatning, når hun skal passes, uden at det behøver blive et problem.
Rigtig meget held og lykke med hende fortsat og rigtig god bedring. Tak for dine rosende ord:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske